detta bloggande..

ja de går ju sisodär för mig med d .. men men!
 
jag har ibland inte tid eller ork helt enkelt.. jag har ju isabell på heltid, jobbar 100% försöker träffa den karl jag älskar och kanske träna ibland. + att man ska ta han om hem och andra sysslor så de finns inte mcke tid att bara sitta och inte ha nått att göra så man kan blogga.. men jag ska försöka blogga lite oftare.. för jag mår ju bra av att skriva av mig också!!
 
de har varit en hel del tankar som snurrat i mitt huvud senaste tiden som jag inte vill tänka på igentligen för de gör mig bara ledsen men de är svårt att trycka bort ibland.. men då jag håller igång hela tiden med jobb och andra sysslor så hinner man intke tänka.. och har man mens så förstärks allt.. så är de ju.. men de är inte så kul...
 
de ena jag tänker på är min sjukdom. då jag nu senaste tiden känner att jag blivit sämre med att gå och har värk i benen.. då kan man inte låta bli att fundrera på vad som kommer hända m de stannar så eller inte.. de är väl en rädsla som poppar upp.. och jag blir sammtidigt så frustrerad...
 
de andra är mitt barn.. som jag älskar över allt på jorden. hon är i en jobbig period. en utvecklingsfas och de känns som jag inte gör annat än skäller... och jag får dåligt sammvete varje dag och hela tiden.. de är väl normalt att de är såhär men då man känner sig ensam i uppfostran så är de jobbigt. och jag vill att hon ska känna sig omtyckt och älskad för den hon är.. därför kan jag bli väldigt känslig då de gäller saker med henne.. att vara förälder är inte alltid lätt men den viktigaste uppgiften man har är väl att få sitt barn att känna sig älskat.
 
ja ibland går min hjärna på högvarv men de går ofta över fort och jag bara fortsätter i mitt lilla liv som jag gör..
 
man kan ofta tänka på de korta liv man haft att man inte alltid har haft de så lätt men de hr alltid ordnat sig ändå och de är nog de jag lever på att jag vet att de kommer ordna sig.
 
men jag är så tacksam för de jag har!!
jag har en vacker dotter med stark vilja, jag har världens underbaraste karl som jag så enormt tacksam för, jag har en go bonusdotter, jag har ett hem, en fungerande (just nu iaf) bil, jag har ett heltids jobb, plats på dygnetrunt dagis, en mamma som jag kan prata om allt med, och fina syskon. ja de är mycke bra jag har i mitt liv som jag är tacksam för!
 
usch va skönt de är att skriva av sig!
 
har julpyntat hemma och hos gubben nu i dagarna och ska ta pappa imorgon.. skönt att vara ledig från fre kl 12 till tis kl 12.30 känns som semester synd bara att dagarna går så fort..
 
Isabell är hos sin pappa i helgen så igår blev de sovmorgon och melodikrysslösning.. :) de är skönt de..
önska man va ledig varje helg! men men man kan aldrig få allt!
 
ne nu hör jag kaffebryggen väsnas och de kommer en doft av nybryggt kaffe. så nu ska jag nog lämna detta skrivande och gå och inta frukost!
 
tjing på er!!!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)