oj!

vad dålig jaq är på att skriva och uppdatera..
 
påsk!! de är ju nästan en månad sen!
 
på en månad hinner de hända mycket..
 
ja efter påsken så va ju jag med min älskling och såg TAKIDA boxroomtour !!! så magiskt jävla bra.. känslan i kroppen av att se ett så bra band live i den stämningen och med älskling bredvid och så spelar dom "våran låt" ja va jag inte kär innan så.. men de va jag ju.. SOM FAN! :) men dom va så bra och jag gillar deras tempo och stil i boxroomtour..

ja de va så bra...

de va en onsdag de.. och helgen efter de så åkte jag och älskling med hans dotter upp till fjällen! till Ramundberget! :) jag stod på slalomskidor för första gången i mitt liv! och jag ÖVERLEVDE! vi hälsade på maria och hennes Marcus och lilla Elvira! vi fick låna en stuga av dom! TOPPEN, hur mysigt som hellst !=) på lördagen åkte vi i barnbacken i flera timmar.. ja jag fick hålla mig i barnbacken men de va roligt de med.. Marcus va upp i stora backen nån sväng men inte så mycke.. han lärde ju flisan att åka som såg ut som hon inte gjort annat än att stått på skidor sen hon föddes men hon hade ju åkt lika mycke som jag gjort i mitt liv... maria fick upp mig en gång i en brantare backe då hon tyckte jag såg stabil ut.. MEN HJÄLP MEH!! slängde mig på sidan sen åkte jag på rumpan ner.. haha... sen blev de afterskii och en massa dansande och hoppande med flisan på axlarna! gud så kul vi hade :) efter de blev de middag hos maria och Marcus.. och barnen lekte.. sön åkte vi lite till och käkade lunch/middag på en resturang innan vi bilade hem igen.. men gud vilken skön helg och kul va de att åka oavsett om jag bara kunde hantera minsta barnbacken.. men alla har vi en början :)



På måndag efter vi kommit hem så hade jag en heldag med flickorna våra! lite spel, och fingerfärg och bad :) roligt, mysigt , trevligt hade vi.. glada goa ungar!!!



ja sen har jag jobbat och så.. sen va jag och bellan upp till mamma och hälsade på en dag.. och hängde på "hörnet" :) mammas nya ställe som de går toppen för..

därimellan så började jag fick jobbigt och andas... kändes inte som jag fick åt mig luften och att de inte kom ner i lungorna.. va på primärvårdsjouren men dom kunde inte hjälpa mig så jag gick till vc dagen efter och efter massa tester och så så konstaterades de att de va stress/ångest alltså bara psykiskt.. fick lite ångestdempande och varit hemma och vila en vecka.. och nu är de bra igen... knepigt.. jag som tyckte de va så jobbigt med andningen..

grejen är ju att jag själv inte tycker mig ha nå problem att ha ångest för nu och inte särskilt mycke stress heller men men kroppen sa ifrån.. och de är nog mycke som varit som kommer efterhand nu då man är lugn och lycklig som man jag just då bara körde över och körde på...
 
skönt att de är bra nu igen iaf för de är verkligen jobbigt att känna paniken då de känns som man inte kan andas..
 
bellan har fått nya springskor och varit till frissan och haft många bra dagar med mamma nu med glass i solen och massa mys..
igår va vi med bror och hans barn.. åkte en sväng på ikea så barnen fick hoppa i bollhavet lite.. sen va vi ut till svala och satt i tippin och grilla surra och åt gott och bara njöt oh myste på med hanninen!! =)
 
idag har jag ont i halsen de är inte kul men man överlever nog :) sen ska bellan till pappa sin tills imorgonbitti.. han vill  umgås med henne lite extra :) så han får väl de då=)
 
nu lite mer bilder innan jag ska dra och göra lite frulla till min kära dotter som ligger här och drar sig och säger att hon är sugen på frukost!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)