Valborg!

igår var de valborgsmässoafton..
 
Dagen började med ett sms från isabells pappa att hon troligen har öroninflammation.. så han skulle ta henne till läkarn vid två.. stackars lillfia som så ofta råkar ut för allt.. och jag trodde inte hon va så pigg och glad som hon var så jag trodde inte de skulle bli nån speciell valborg alls.. men efter att ha pratat med älskling och hört med isabells pappa och hört hur pass sjuk hon va, så bestämde vi oss för att vara med älskling och hans lilla ändå..
 
jag jobbade till tre och sen åkte jag hem och hämtade lite varmare kläder och isabell kom dit, pigg som en mört trots öroninflammation..
 
så vi åkte till våra älsklingar och väl där så va de fint väder så barnen ville vara ute och leka och gubben krattade gräsmattan.. så jag började med maten :)
 
de blev baconlindad kycklingfile med kryddiga potatisräfflor och créme fraiche och swetee chilisås och kokta grönsaker. ! till de drack vi en 2,8 och barnen festis! GÖTT!!
 
efter middagen blev de lite korsordslösning på altanen till kaffet i solen :)
 
sen blev de promenad ner till ånäsparken där de samlades massvis med folk, där va de gåbingo, å-race, grillkorv, sång, lotteri, och en otroligt trevlig stämning.. barnen lekte och va glada.. flaggorna va hissade och brasan tändes 19.30.. och de va så mysigt att stå där och se på brasan och efter en stund satt sig gullungarna på backen och byggde slott tillsammans! länge och väl. :)
 
Då brasan nästan brunnit ner så började de regna och de blev nästan folktomt på en gång :) så vi skyndade hem som alla andra! jag fick fina blommor av flickorna på hemvägen som dom plockade :)
 
Så mysig valborg vi har haft och barnen va glada och duktiga.. blev medicinering hemma och insmörjning och kvällsfika sen va de god natt!! 
Tack mina fina för en underbar dag/kväll!
 

Kommentarer
Postat av: ChrisVex

What are the best Alternative Investment Managers in the United States like Alpha Z Advisors [url=http://www.alphazadvisors.com]best Alternative Investment[/url]

2019-03-26 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)