Glad Påsk!

På er alla läsare! :) 

idag har varit en fullspäckad dag ! 

Igår kom min lillasyste moa hit för att umgås med oss i helgen men jag jobbade ju kvällen igår så vickis mötte upp henne och bellan sov på dagis..

upp i ottan i morse för att göra iordnig fika att ta med och göra oss i ordning (jag och moa), Åkte sen och tankade och köpte trisslott och ett födelsedagskort till bror som fyllde år igår... 


8.30 hämtade vi isabell och gjorde henne kalasfin på dagis och for till magnus där vi lekte kuragömma och han fick öppna presenter och tårta blev de såklart.. och då födelsedagsbarnet är så gammal så fick barnen blåsa ljusen :) 









 


efter de så drog jag och bella och moa på himlabadet!! :) vi va där och badade och fikade av fikat vi hade med oss och stojja i nästan 4 timmar..

Därefter åkte vi på affären och handla lite och åkte hem för då väntade vi middagsgäster :) Nämligen älsklingen och hans lilla tjej :) Uppskattades.. 

så när dom kom va barnen i full fokus med att göra små handmålade påsk kort för att sedan klä ut sig och gå och önska grannarna glad påsk! =) dom kom åter med 200kr och massa godis :)






sen blev de lite ugnsstekt falukorv och hemgjord mos. och en massa lek.. 

Nu till de bästa!!! =) idag fick jag ett mess av älskling då jag fråga om dom ville komma på middag att de gjorde dom gärna och att han hade en överraskning till mig :)

jag va så sjukt nyfiken hela dan och då han kom bara vänta jag på att han skulle säga vad de va.. då pep han iväg till hallen och kommer med ett litet papper! och gissa va de va!?!?! EN KONSERT BILJETT TILL TAKIDA PÅ ONS!!!!! :D :D han hade boka de för nästan tre veckor sen och väntat med att tala om. hade till och med kolla hur jag jobba och allt!!! UNDERBARA ÄLSKLING! DU ÄR FANTASTISK!!!!  ska bli så roligt med en date på ons och sitta och höra våran låt live tillsammans !!! <3 <3 <3 <3 



ne nu ska jag lägga mig för nu är jag trött och slut och ska ju jobba imorgon.. sen ska skinkan grilljeras inför lördagen.. 

jag sjung en snabb vaggvisa för bellan ikväll sen sov hon och man har nog kunna släppt en bomb och hon har nog bara vicka på tån.. så slut hon va.. och på de 2 minuterna jag va borta så hade moa slockna i soffan med =)

 

härlig dag! Barnen nöjd och trött och jag lycklig och glad! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)