mer än 3 månader...

har nu gått sen jag bloggade! herregud! :) jaja.. 
 
sen dess har de ju varit jul med allt vad de har inneburit. stök och stoj och trevliga stunder! 
på självaste julafton va jag och bellan med min familj i jönshyttan, de va ju hur mysigt som hellst. 
 
sen va de nyår! och då va jag med min älskling. bror käkade middag med oss och isabell.. sen drog han till staden och jag och älskling myste på, spelade buzz och drack nån hot shot och pussades under en glimmande himmel av raketer på tolvslaget :) 
 
i slutet av januari så va jag ut med jobbet.. de va trevligt men lite väl blött :) mycke tok i vanlig ordning men huvudsaken alla hade trevligt och de hade vi.. 
 
efter de så har jag en vit period och de går suuper :) skönt! även om jag inte dricker mycke så men de är ändå skönt att avstå helt ändå, och tänk jag ha en karl som tycker lika! :) 
 
och för er som undrar och frågar så nej vi bor inte ihop! men vi är som offtast tillsammans och jag trivs med de.. de andra hinns nog med under framtiden om de ska vara vi.. ingen stress ingen press :) nu kan man lixom längta ibland också och de är ju härligt de med på nått sätt :) 
 
bella växer på och går igenom alla sina faser som ett barn ska göra. :) får se nu om hon kommer börja vara lite mer hos sin pappa igen.. 
 
ja vi har också varit i bollnäs en sväng och isabell tjatar om att åka tillbaka... 
vi har varit på drakborgen, himlabadet, sidsjöbacken ett par ggr och isabell har stått på skidor och vi har sola på älsklings hustak, tagit bort julen, nålat om bellas säng och donat här hemma och gjort en massa sen jag skrev sist men kan ju inte sitta och skriva allt.. 
 
Men min mamma har iaf starta ett mat/café7shop ställe i hammarstrand som heter Hörnet och är väldigt omtalat och omtyckt! min mamma de :)
 
men sen sist så ser mitt liv ut så att jag är fortfarande lika löjligt kär och lycklig och tacksam för allt!!
och jag ser ljust på framtiden trots jag vett att den har många hinder med sig som jag ska ta mig över.
ska lägga upp en massa bilder nu sen sist :) 
 
Jag bara älskar min underbara karl och våra barn! hans och mitt.. och kärleken jag känner inom mig. har så de räcker till ett helt kompani tro jag :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)