allt och inget!

är de som händer!
 
Men iaf så är vi ju påväg åt rätt håll nu! solen skiner allt oftare och jag med den =) fast min sol har lyst i över ett år nu ;)  men de börjar tina ute och de är blött på gator och torg och de gillar jag! VÅREN är så välkommen!
 
tänk när de är sommar och man kan ligga med barnen på en badplats eller på norra och mysa i solen och glada friska ungar och sena sommarkvällar! usch vad jag längtar! och att få åka mc med min älskade de längtar jag till så jag spricker!

 

ja de finns ju mycke saker man kan längta efter när man tänker efter ;) typ jag längtar efter

 

  • Maria
  • kräftor
  • bölekvällar med gott sällskap
  • semester
  • mamma
  • pension
  • lön ;)
  • bekymmersfritt liv

och en massa mer som jag inte tänker skriva här =)

men min mamma har som sagt alltid sagt att vill man nått väldigt järna så får man de tids nog.. =)

ja senaste dagarna har jag inte gjort så mycke. isabell har varit sjuk och haft öroninflammation så jag har varit med henne men hon har även varit lite hos sin pappa i helgen då jag ha jobbat. sen va vi på badhuset i matfors i tisdags och de va ju kul de... jag har verkligen fått en tjej som älskar att bada och är inte alls rädd för att hamna under vatten, hon hoppar och sprattlar och tjoar som aldrig förr.. och gillar de stora rutchkanorna (att man hamnar på djupa de gör inget ) :) mammas lilla badboll ;)

hmmm.......

jaha vad ska jag skriva nu då.... för ni är väl less på allt tjat om hur kär jag är!! MEN de är inte jag!! =) *överlycklig* ;) han är bara den bästa och då kan man inte låta bli att glädjas åt de och är de nått jag tänker på så skriver ju jag om de! =) så vare så bra med de! :)

 

sitter på jobbet nu men har lite bomtid då en vårdtagare sa ifrån sig så jag har lagt lite schema och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)