härliga lördag!

 
ja gårdagen va lugn och härlig tyckte jag!

började med en god helgfrukost i vanlig ordning =) men snyggingen och hans lilla tjej satt inte så länge vi bordet då dom skulle iväg på skridskoskola. så jag och syster satt kvar och surrade lite till..

sen kom dom tillbaka och jag  hoppade in i duschen och gjorde mig sen i ordning och vi åkte allihop och skulle kika lite på erikshjälpen men när vi väl kom dit så va de stängt! :( glömde visst att de va som söndag igår...

så då körde vi hem vickis och sen åkte vi till hagas kvarterskrog och åt :) mysigt!
sen va vi på affären och köpte godis och ett gravljus..

så vi va på mormor och morfars grav och tände :) så fint de va där igår..













sen åkte vi hem till mrcus och då fick vi veta att de va ju skridskodisco nere på ishallen för barn med utklädnad..

snabbt kom vi på att vi målar flisan till en liten katt.. och så söt hon blev!!



de va kul och titta på då marcus och flisan åkte. oj vad hon kämpade. så trevligt såntdär ändå.. alla barn känner varandra och kan träffas nere på ishallen en lördagkväll och ha trevligt och kul med nyktra glada föräldrar en haloween helg :)







sen åkte vi hem och tände lite ljus och tittade på så mycke bättre.. och vi skulle äta chips och dipp tänkte vi.. men dum som vi va så tänkte vi prova en ny chipssort.. och båda tyckte den va så äcklig så de gick tyvärr inte och äta.. redonion/sour creme.. blä iaf..

ja de va min lördag och den va hur trevlig och mysig som hellst..

idag på em ska jag hämta mitt lilla stjärnöga!

och på fre ska vi på kalas för då fylle min gudson / brorson år!! :)

kram på er alla!! kanske uppdaterar ikväll!! får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)