fredag!

ja nu va de nån dag sen sist.. men jag har jobbat en massa och träffat älsklingen nån sväng så jag har inte haft tid. sen har jag haft mamma här sen i onsdags.. de har varit mysigt även om jag har jobbat större delen av tiden.. 

men idag är de fredag och de innebär att jag är ledig idag :) sköönt men jag jobbar helgen.. 
idag åker mamma och syster hem och de blir tomt här men får hoppas att jag får träffa de andra jag håller kär ;)

idag ska jag byta olja och filter på bilen. behövligt! 

har för övrigt fått lön och betalat mina räkningar idag.. kul att veta va.. men de är ju så tråkigt varje gång. hej lön hejdå lön i samma andetag.. 

min halsfluss har gått till sig.. känner inte av de men jag äter fortfarande pennicillin. 

jobbade kvällen igår så isabell sov på dagis och de hade gått bra... va och hämtade henne kl 8 imorse.. 
vi åkte hem och åt frukost och myste med de andra tjejerna som är här och de blev en hel disskusion med mamma om en vägbeskrivning... haha 

see yaa soon!! :) 

puss och kram snart vill jag ha en julgran! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)