kommentera!!!

ja tack :) kommentera mera.. roligt att läsa era kommentarer!

igår va de jobb som gällde hela dagen och isabell lämnade jag hos pappa sin efter jobbet..

de blev köpmat från dragon house igår. de va gott :) syster kom också men hon missade maten :P blen en skön bastu en kall öl och sen lite ljusmys och x-factor med poppcorn! :)

kan inte sluta tänka på vad kär jag är i denna karl!! helt sjukt.. går de att känna såhär? hallå fjortis skärp dig!!! men allvarligt jag kan inte hejjda mig.. jag är förälskad upp över öronen!! vart har denna karl varit hela mitt liv?!? imorgon är de 9 månader sen jag såg han första gången.. den bästa, jobbigaste, knasigaste, pinsammaste helg någonsin!!

vi träffades en lördag då jag kom hem till honom på en kopp te.. va så nervös så jag bara skaka då jag gick mot dörren! vi hade prata en del på nätet.. och då jag plingar på börjar handsvetten komma.. jag tänkte nu svimmar jag! men då han öppna så blev de bara WOW!! vilken snygg jävla karl jag har hamna hos. av nervositet så klev jag fram tog i hand och sa HEJ.. MADDE! hahaha jag döör vad pinsamt! som han inte visste vad jag hette eller att jag skulle komma.. haha.. han sa ja men en kram kan du väl få. haha!! sen visade han mig runt lite men ska jg var ärlig så va jag så inne i han så när vi satt oss i soffan visste jag nog inte ens vart köket var.. haha trots att de låg bredvid hallen där jag kom in.. vi surrade på i timmar.. och jag kände att personkemin klickade och vi tyckte och tänkte så mycke lika och hade varit med om en hel del lika saker.. när klockan va 23.00 va de nog dax för mig att åka hem och vi kolla ut och de v 28 MINUS!! de blev visst så att jag stannade :) vi låg i sängen och tittade på varandra säkert 1timme utan att röra vid varandra.. oj vilken känsla.. sen somnade jag.

dagen efter va de dax för jobb för mig.. en delad tur.. och vi ville träffas på min rast så jag åkte dit och vad händer då jag kliver ur bilen?? ja med min tur så stängs dörren och bilen låser sig med bilnycklarna i.. !!!
även hemnyckel.. så jag fick pinsamt gå och plinga på hos honom och fråg om han hade nån idé vad man kunde göra än att slå sönder rutan. så ni kan ju tänka er allt strul som blev.. 500 kontant skulle de kosta att låsa upp min lägenhet där jag hade en extra bilnyckel. eller så skulle bärgarna ha 500 men jag skulle ju jobba också.. in i marcus bil för att åka hem till mig men då skulle dom ha leg och de hade jag i bilen så de gick inte, så vi fick åka tillbaka. och efter mycke om och men efter 2timmar så fick jag tag i en bilmekskille jag brukar prata med som sa hur vi skulle bryta oss in i min bil.. och de funkade!! SKÖN RAST!! de blev bara duscha kasta i sig mat som han bjöd på occh dra igen.. pinsamma tjej!

som jag skämdes.. men han ville träffa mig igen.. haha så jag åkte dit efter kvällsjobbet men de blev bara sova för vi båda skulle jobba på måndag!!

den kallaste helgen på läänge.. och jag hade delade turer och en massa strul sammtidigt som vi skulle träffas! men de gick visst bra ändå :) men kommer aldrig glömma! haha

min marcus är verkligen den karl jag länge drömt om! i värderingar, levnadssätt, humor, han sätt att vara och utseende!! De jag tycker är viktigt som jag är och som betyder mycke för mig är att vi kan prata med varandra om allt! känns så skönt att ha nån att prata med om allt att dela saker med som kan prata tillbaka! :)
han är så fin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)