brasa i all ära! :)

hej alla läsare!
 
idag har jag jobbat trots att jag legat som en slakt hela helgen men de är bara bita ihop..
de har gått bra, men visst jag blev fort trött och de gick inte så fort men de har gått iaf och de är ju huvudsaken de!

efter jobbet blev de kärt återseende <3
vi åt lite kyckling till middag och surra på och drack kaffe..

sen kunde ju inte jag hålla mig med presenterna som jag köpt till honom då han fyller år på sön! :)
men han fick de idag och jag tro de uppskattades :)

godingen tog och gjorde en brasa och jag och isabell hoppade in i duschen så nu sitter jag här i pyjamas med en varm sprakande gosig brasa! ska nog ta och göra mig en kopp te.. :) han med stort h är på hockeyträning nu.

så härligt att få se han igen! känns som en hel evighet sen,, (6dagar) :P

nej nu ska jag gosa till de här i soffan med brasa och allt och en kopp te !

tjing på er alla och ha en trevlig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Em

Lät som en jäääkligt härlig dag det där! :D

2012-10-23 @ 13:15:39
URL: http://marytheory.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)