ett inlägg..

och en massa bilder bjuder jag på idag då !
 
mitt senaste inlägg till mina sörjande vänner va tillägnat mirelle, magnus och micke! tre fina vänner som olyckligtvis har mist sin lillebror i en tragisk olyka :( beklagar!! 
 
ja sen sist har jag och bella har varit på badhuset och busa och hon har varit hos sin pappa och jag har roat mig själv.. Varit med älsklingen och vänner och en bio med syster.. 
filmen va den bästa film jag sett på länge. vi såg sista johan falk filmen. kodnamn Lisa. då vi sett alla johan falk tillsammans och följt dom som kändes de naturligt att vi skulle se sista tillsammans på bio! oh så bra den va :)
 
jag har råkat stuckit mig på en insulin spruta så jag har varit på vc och tagit massa prover.. 
 
Igår väckte isabell mig när klockan ringde med att smeka mig på kinden och säga -mamma du är så vacker! :) på vc idag ville hon hålla min hand under provtagning och sa -mamma försök att inte grina. :) på affären sa hon mamma får jag köpa blommor till dig då du va så duktig hos doktorn :) men jag fick betala själv :) så jag fick fina tulpaner :) och till middagen sa hon vi är bästisar va?, vi ska alltid vara tillsammans! GOHÖNA MAMMAS!!! ♥ älskade hjärta!
 

efter jobbet igår så handlade jag lite mat för helgen och sen va jag hem och städa och laga middag sen påskpyntade jag lite och gjorde ca 50 köttbullar och en jansson.. 

jag har även fått laga bilen då hjullagren va helt slut och passade på att byta olja påengång :) *dock inte jag som gjorde de men ändå :) 
 
Nu en massa Bilder! Varsegod :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)