halsfluss!

ja de va de de va.. och dom trodde även körtelfeber men jag skulle komma tillbaka till veckan om jag inte va bättre. men man behandlar tydligen inte körtelfeber med nå mediciner än receptfria febernedsättande medel. 
mår sjukt dåligt av och till men ca två timmar efter jag tagit tabletter så är de bättre men blir snart dåligt igen..

har laddat upp med soppor av alla slag då jag inte kan svälja riktigt.. Sparrissoppa, Kantarellsoppa, Kycklingsoppa, Saftsoppa, Nyponsoppa och Blåbärssoppa och glass såklart.. 

 tråkigt att de blev såhär jag som hade vela umgåtts med gubben! <3 men men vi hinner väl tära på varandra ;) glad att han slipper mitt gnäll och se mig såhär nu... 

jag är så förälskad!!! att man kan känna de fast jag mår såhär! ja men så är de! 

du är så underbar min fina Marcus!! Mitt gullhövve ;) 

Bella har tydligen också fortfarande feber och hennes pappa börja också få.. men hoppas han kan stå ut till söndag så jag hinner repa mig lite! 
lillgumman hon är ofta sjuk tycker jag. men sammtidigt stoppar hon ju allt i munnen och hon har ju bytt dagis och sover där och så. klart hon kanske blir mer mottaglig då... 

nej nu ska jag ta mitt pennicillin och kurera mig lite och ha mitt fredgasmys för mig själv! =/ 
har iaf hyrt de två senaste johan falk filmerna och de gillar jag iaf!! 

tjo på er! hoppas ni mår bättre än mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)