Till min lilla Isabell!!

Älskade barn!
du är som de vackraste garn.
de dyrbaraste i stan! :)
de är du och jag.
och de blir ett bra lag!
jag kommer alltid finnas vid din sida,
när du genom livet skrida.
jag vill att du alltid kan ringa mamma,
för jag kommer alltid i ditt liv stanna!
jag vill vara din bästa vän
både nu och sen.
även om vi kommer ha många strider
så har vi varandra genom alla tider!
dag som natt
kommer du vara min största skatt!
du kan tycka jag är sträng och orättvis,
men i längden kommer du förstå att jag älskar dig lyckligtvis.
jag vill bara att du ska veta att du betyder allt för mig
och att mamma älskar dig!

                                                                                     
                                           

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)