Till Världens bästa mamma!

Mamma!
jag vill att du ska vara sprudlande glad
var eviga dag!
vi har alltid haft ett speciellt band
där vi alltid kan gå hand i hand.
jag har i alla lägen kunna prata om allt med dig
och de är nått som verkligen styrkt mig!
du har gjort mig till den jag är
och för de vill jag tacka dig här.
du är min finaste mamma
oavsett i vilken del av världen vi hamna.
du har alltid varit så driftig och stark
och alltid kunnat gett andra en spark.
du är en kvinna
som i slutändan kommer vinna.
din styrka och kämparglöd
kommer aldrig bli död!
Livet är verkligen upp och ner
och du kan ge mer och mer.
allt kommer bli så bra
även om de inte känns så idá.
du är inte svag för att du kan gråta
du har varit stark förlänge och de är en gåta!
du har gett mig mitt liv
och jag vet att jag ärvt ditt driv!
jag älskar dig min fina mor
och all kärlek som inom dig bor!!

Du är och kommer vara min styrka
jag kommer alltid dig dyrka
du är en kvinna
som inte är lätt att finna.
en underbar mor
för liten och stor
och en fin partner och vän
du vänder aldrig ryggen sen.

//från din dotter madeleine
som inte jämt är liten och klen :)

 

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejhopp!
Madeleine heter jag. Är en 24årig ensamstående mamma.
Är en glad positiv tjej som skriver lite grann om mitt liv här på bloggen.
Min dotter heter Isabell och kom till världen 20/8 2009! hon är det bästa jag har!
Hoppas ni är road av det jag skriver och att ni kommer tillbaka ofta. :)